KRAKÓW REWITALIZACJA WIADUKTU

W ramach inwestycji pn.:” Rewitalizacja wiaduktu nad ul. Armii Krajowej, w km 2.303 linii kol. nr 100, wraz z niezbędnymi pracami torowymi na szlaku Kraków Mydlniki – Kraków Olsza” nasza firma wykonała zabezpieczenie wykopu w technologii iniekcji ciśnieniowej jet grouting D=600mm oraz posadowienie pośrednie obiektu, również w technologii jet grouting D=800mm.

Zobacz szczegóły
KRAKÓW REWITALIZACJA WIADUKTU

WIELICZKA – USZCZELNIENIE SZYBU PADEREWSKI

Uszczelnienie szybu Paderewski na terenie Kopalni Soli Wieliczka.
Od stycznia do czerwca 2019 pracowaliśmy w Kopalni Soli Wieliczka realizując od powierzchni terenu do stropu otworów otuliny iłowo-gipsowej wraz ze szczelną likwidacją pochylni łączącej szyb z wyrobiskami.

Łącznie ponad 1500m kolumn jet grouitng!! A także otwór o głębokości 42,0m, przez który wtłoczyliśmy ponad 300m3 zaczynu cementowego w celu likwidacji pochylni.

Prace zrealizowaliśmy w ramach inwestycji „ Uszczelnienie szybu Paderewski na odcinku od powierzchni terenu do stropu otworów otuliny iłowo-gipsowej wraz ze szczelną likwidacją pochylni łączącej szyb z wyrobiskami”.

W okresie styczeń – czerwiec 2019r w ramach inwestycji pn. : „ Uszczelnienie szybu Paderewski na odcinku od powierzchni terenu do stropu otworów otuliny iłowo-gipsowej wraz ze szczelną likwidacją pochylni łączącej szyb z wyrobiskami” wykonaliśmy ponad 1,5km kolumn ijet grouitng, oraz otwór o głębokości 42,0m, przez który wtłoczyliśmy ponad 300m3 zaczynu cementowego w celu likwidacji pochylni.

Zobacz szczegóły
WIELICZKA – USZCZELNIENIE SZYBU PADEREWSKI

FRYDEK-MISTEK OBWODNICA

Od września 2018r. w ramach budowy obwodnicy D48 miasta Frydek –Mistek wykonywaliśmy pale wielkośrednicowe w zakresie 900 – 1500mm w łącznej ponad 20 000 mb pali. Zadanie w szczytowym okresie wykonywane było 5 palownicami. Warto zaznaczyć, iż jest to jedno z największych zadań palowych realizowanych na terenie Republiki Czeskiej.

Zobacz szczegóły
FRYDEK-MISTEK OBWODNICA

KĘDZIERZYN KOŹLE – BUDOWA GAZOCIĄGU

W ramach budowy gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Zdzieszowice – Kędzierzyn-Koźle , w okresie lipiec – sierpień wykonaliśmy dwa przekroczenia bezwykopowe metodą mikrotunelowania rurą stalową o średnicy 1220mm o łącznej długości 188mb. Przewierty zostały wykonane pod linią kolejową nr 137 relacji Katowice – Legnica oraz pod rzeką Kłodnica. Długość przekroczeń wynosiły odpowiednio 144mb oraz 44mb.

Zobacz szczegóły
KĘDZIERZYN KOŹLE – BUDOWA GAZOCIĄGU

OBWODNICA TRZYŃCA

Prace na budowie obwodnicy Trzyńca I/68 wykonywane były przez 6 palownic. Na budowie znajdowały się 4 palownice typu BG do wykonywania pali wielkośrednicowych oraz 2 palownice typu RTG do wbijania grodzic. Przypomnijmy, do wykonania na tej budowie zlecono nam 23km pali o średnicach 900 i 1200mm oraz 1500t grodzic stalowych pogrążanych metodą wibracyjną.

Zobacz szczegóły
OBWODNICA TRZYŃCA

OPAVA – BUDOWA OBWODNICY

W ramach inwestycji pn.: Budowa obwodnicy miejscowości Opava nasza firma wykonuje roboty inżynieryjne polegające na wykonaniu pali wielkośrednicowych 900mm oraz pogrążanie ścianek z grodzic stalowych.

Zobacz szczegóły
OPAVA – BUDOWA OBWODNICY

ŻORY INWESTYCJE 2017

Warto wspomnieć o inwestycjach na terenie naszego miasta Żory.
W 2017 roku braliśmy udział przy budowie zespołu budynków mieszkalnych ZTK Żory, rozbudowach hal produkcyjnych KFTP, Nifco oraz Extral.
Łącznie na wyżej wymienionych inwestycjach wykonaliśmy ponad 20 km pali wierconych przemieszczeniowych o średnicy 400-450mm i wykorzystaliśmy ponad 4000m3 betonu palowego.

Zobacz szczegóły
ŻORY INWESTYCJE 2017

RUROCIĄG WODY SUROWEJ – KOZIENICE

Budowa rurociąg wody surowej DN800 na terenie Elektrowni Kozienice

Zobacz szczegóły
RUROCIĄG WODY SUROWEJ – KOZIENICE

ŻORY – NIFCO KOREA POLAND

W ramach rozbudowy zakładu produkcyjnego Nifco Korea Poland w Żorach wykonaliśmy wzmocnienie gruntu na podstawie własnego projektu technologicznego. Zadanie obejmowało wykonanie 5500mb pali w technologii przemieszczeniowej fdp.

Zobacz szczegóły
ŻORY – NIFCO KOREA POLAND

WARSZAWA – METRO

Przygotowaliśmy kompleksowe zabezpieczenie wykopu w ramach budowy II linii metra w Warszawie. Prace wykonaliśmy na stacji C15 Dworzec Wileński oraz C10 Rondo ONZ. Prace obejęły pogrążenie grodzic w ilości ok. 12 000m2 oraz montaż ok 700t rozparć stalowych. Projekt zabezpieczenia został zrealizowany przez naszą firmę.

Zobacz szczegóły
WARSZAWA – METRO