REALIZACJE
BUDOWA AUTOSTRADY A1
Home » Realizacje » Budownictwo drogowe i kolejowe » BUDOWA AUTOSTRADY A1
Pełna nazwa projektu:
Budowa Autostrady A1: węzeł Rząsawa-węzeł Blachownia, z węzłami, odcinek F
Inwestor:
Okres realizacji:
Sprawdź na mapie
Opis projektu
Budowa Autostrady A1: węzeł Rząsawa-węzeł Blachownia, z węzłami, odcinek F
W ramach inwestycji „Budowa #autostradaA1 – węzeł Rząsawa (z węzłem) – węzeł Blachownia (z węzłem) odcinek F” wykonujemy zabezpieczenia wykopów dla wykonania obiektów mostowych. Najgłębszy z wykopów wynosił prawie 13,0m p.p.t. a długość ścianek nawet 18,0m.
SPODOBAŁO SIĘ? UDOSTĘPNIJ PROSZĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Inne projekty w kategorii
ZABEZPIECZENIE RUROCIĄGU KATOWICE
Wykonanie zabezpieczenia rurociągu DN1400 przekroczenia toru kolejowego w Katowicach – Giszowcu
View detailsOBWODNICA MIASTA KRNOV
W ramach budowy obwodnicy miasta Krnov, wykonujemy kompleksowe wykonanie pali wielkośrednicowych o średnicach 900-1500mm. Zabezpieczamy także tutaj głębokie wykopy w technologii grodzic stalowych.
W na budowie pracowały dwie maszyny które wiercą pale 1500 oraz 1200mm.
RYBI MUK – RYCHALTICE ZABEZPIECZANIA WYKOPÓW
W ramach naszej kolejnej realizacji w Czechach przy budowie drogi ekspresowej D48 Rybi Muk – Rychaltice wykonujemy kompleksowe zabezpieczania wykopów pod obiekty mostowe wraz z ich posadowieniami na palach wierconych o średnicach 900, 1000 , 1200mm i długościach do 20,0m.
View detailsFRYDEK-MISTEK OBWODNICA
Od września 2018r. w ramach budowy obwodnicy D48 miasta Frydek –Mistek wykonywaliśmy pale wielkośrednicowe w zakresie 900 – 1500mm w łącznej ponad 20 000 mb pali. Zadanie w szczytowym okresie wykonywane było 5 palownicami. Warto zaznaczyć, iż jest to jedno z największych zadań palowych realizowanych na terenie Republiki Czeskiej.
View detailsOBWODNICA TRZYŃCA
Prace na budowie obwodnicy Trzyńca I/68 wykonywane były przez 6 palownic. Na budowie znajdowały się 4 palownice typu BG do wykonywania pali wielkośrednicowych oraz 2 palownice typu RTG do wbijania grodzic. Przypomnijmy, do wykonania na tej budowie zlecono nam 23km pali o średnicach 900 i 1200mm oraz 1500t grodzic stalowych pogrążanych metodą wibracyjną.
View detailsOPAVA – BUDOWA OBWODNICY
W ramach inwestycji pn.: Budowa obwodnicy miejscowości Opava nasza firma wykonuje roboty inżynieryjne polegające na wykonaniu pali wielkośrednicowych 900mm oraz pogrążanie ścianek z grodzic stalowych.
View detailsKATOWICE – LIKWIDACJA OSUWISKA
W okresie wrzesień – grudzień 2014 r. w ramach inwestycji pn.: Likwidacja osuwiska zlokalizowanego przy linii kolejowej nr 401 CTL Maczki – Bór w Katowicach” wykonaliśmy m.in. palisadę w technologii pali wierconych o średnicy 1000mm o łącznej długości pali przekraczającej 1000mb, narzut kamienny w celu odbudowy skarpy, wymianę podkładów kolejowych na długości 400mb oraz podbicie torów. Projekty zabezpieczenia osuwiska oraz szereg innych ze względu na system projektuj – buduj, oraz krótki okres realizacji wykonywały był przez naszą firmę.
View detailsKRAKÓW – POŁĄCZENIE MPL
W okresie czerwiec – grudzień 2014 r. realizowaliśmy prace w ramach realizacji kontraktu „ Budowa połączenia kolejowego MPL „Kraków – Balice” z Krakowem
View details